Valborgshelgen är över

Jahapp då har valborg gått. Hittade lite foton på Asplövens hemsida tagna av Ulf Emanuelsson. Där fanns bla Savannah och syrran. Jag "snottade" dom men därför lämnar jag länk var jag hittade dom. Gå in på hemsidan, sedan fotgalleri och Lions majbrasa 2009. Har bläddrat lite bland bilderna han har en massa album från olika tillställningar i Happis. Men mesta delen från Asplövens matcher.


Systeryster leeer ordentligt :) the hawk nose som syns i kanten är jag och sedan Danne i bakom henne


Lillgumman fastnade oxå i Uffes kamera.

På fredag var jag faktiskt och svängde mina lurviga på statt. Vi var ett litet gäng som drog iväg. Roligt hade jag ialf, dansade som tusan, fick tom en astma attack och det var nog inte pga någon parfym utan helt enkelt för att jag stod på dansgolvet nonstop! Igår var hela dagen något seg måste jag säga. Men det gick bra det med, Danne slutade kl 18 så när ungarna var i säng så la jag mig på soffan och sov där till 1.30! När jag vaknade var jag ju pigg som en mört, häckade på facebook en stund och kollade någon dålig film med Arnold Schwarzenegger, skit dålig verkligen men när man väl börjar kolla vill man ju se färdigt. Den var klar typ efter 04.


Här i en Rambo film eller kanske Odjuret, var han inte med i dom med?
Eller Rambo, det kanske va med Sylvester Stallone??

Skit ont i nacken har jag med, så går det när man tror att man är 18 once again. Då får man lov och ha ont i ben, nacke och seg i en vecka. Nu är pajen klar, har varit lika duktig som dom är på reklamen, ni vet när man bara tar ut från frysen kastar in den i ugnen och sen låtsas ha bakat den alldelens själv :)

Until later

PS: Dennis kom just in, älven har tydligen gått nu.... ja isen då :)

Kommentarer
Postat av: Bloggspejaren

tackar för tipset! Har skrivit om det!

2009-05-03 @ 21:55:16
URL: http://bloggspejaren.blogg.se/
Postat av: Claudia

haha jo jag märkte att hennes stavning inte var den bästa men har också märkt att det inte är första gången. jag tycker det är så synd att två brudar som dom ska få så mycket uppmärksamhet inom bloggvärlden när dom inte ens vet helt vad dom snackar om! finns så många bättre bloggar som skriver med finare språk och framför allt korrekt språk som borde lyftas upp! :)

tack, hoppas jag med :P haha kram!

2009-05-04 @ 20:20:30
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0