Välkommen till städbloggen

Usch så känns det som om min blogg enbart handlar om städning för tillfället! Det är nog för att jag helt enkelt hatar att städa! Jag har varenda dag planerad nästan i minuter nu fram till nästa vecka då studenten är över. Idag gäller:
- städa gojburarna
- storhandling
- köpa nya regnkläder till ungarna
- kolla in lite examneskläder till små ungarna (ska försöka få plats med det)
- kl 13 hämta småisarna
- tvätta resten av fönstren
- kl 15 p-möte
- laga middag
- pusta ut
- vika tvätt, hänga tvätt, tvätta nytt
- 19.30 lägga småisarna

Sen kan man ta det lite easy bakom datorn. Jag känner mig inte speciellt uppstressad just nu ialf. Men inget får komma emellan mig och mina planer just nu för då kanske jag blir något liiiite små irrriterad :)



CU

Kommentarer
Postat av: Pian

Stressa inte upp dig nu, nog fixar det sig. Städa huset kan jag och mor göra på Onsdag när du jobbar, du slipper det helt och hållet.

2009-05-27 @ 12:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0